Friday, May 4, 2007

Telemarketing

Don't you just hate to answer your phone and get people reading something off a script about offering you stuff that you later know you will actually pay for somehow?? UUUUUffff...This poor telemarketer will get a real nice surprise!!! Poor man was just doing his job! :D

10 confessions:

zewt said...

hahahahahahahahaha.... this got me laughing silly in front of the screen!! i am wondering if i should put it up in my blog... if you dont mind.

"if gay is your way, it's ok".... what a way to say it.... !

Jewel Rays said...

yeah i get that alot. Telemarketing calls. find them irritating but than again poor thing. They are just doing their jobs.

Good clip

~Jewel

confessing7girl said...

@Zewt: of course u can use it!! no problem :)

@Jewel Rays:yeah what makes me think twice before just hanging on them is that its someones way of earning their money for their children!! ahhhhhhh im a soft heart!!! :)

Rajeev said...

LOL!!!!!

disillusioned darkling said...

niceeeeeeee.....no criticism...:)...thnxx for visiting my blog toooo

LeRoy Dissing said...

This was hallarious but I know I couldn't do it to them either. I just tell them I am not interested and that I have to go. I hate hanging up on them because I feel that is rude and I would never want to be hung up on myself. Sometimes though these telemarketeers leave little alternative.

curryegg said...

oh no. hahaha... This is funny. I'm really pity at the guy who is answering the phone. haha... thx for sharing... :D

And sorry. I pressed sth wrong in my comment box for my recent post. Sorry ya and tahx for telling.

Aditi said...

:) funny one, hilarious

confessing7girl said...

@Rajeev:lol
@disillusioned darkling:hey thanx for visiting!! dont be a stranger!!
@LeRoy: exactly!! i feel sorry for them!poor things!!thats a really boring job!!
@curryegg:yeahh i bet he got traumatized for life!! :D and i already made my comment!!:D
@Aditi:glad u like it!!!

thanx everyone for ur comments!!

Taylor_Blue said...

That was the funniest thing I have ever heard...