Sunday, September 9, 2007

2007 VMAs: Celebrity Weekend @ Las Vegas

The 2007 Video Music Awards are coming to sin city Las Vegas, i couldn't think of a better place for the VMAs, and all the celebrities gathered over the weekend to attend the Pre-Parties!!

I predict an amazing full of surprises show for tonight... it's official Britney Spears is going to make her "big" comeback performance of "Gimme More (It's Britney B*tch) " at the opening of the awards ceremony! Although host Timbaland told "Britney's cool, but I think that ... it was too much. Now it's like, 'Okay, Britney's opening, she got a new song.' ...It's kinda dull. It's kinda flat-lined." Hum, I'm a little skeptical myself about this comeback... (photo of Britney Spears Rehearsal)

PS- OMG Nelly Furtado is blonde??!?!? How?? Why??

Stay tunned for my VMA's coverage!!

5 confessions:

Drama Div@ said...

but i think her new single is actually kind of catchy!!

lisa q. said...

yep, i'm skeptical too...have you heard that song? yikes! :D

confessing7girl said...

@drama div@: i dunno if its catchy, i heard it one time and i dont remember... :D i thought it was missing the wow factor, but lets wait and see how it works with a crowd!

@lisa:yep i heard it i dont think that going to make it big... but with britney u never know..........

Gerri said...

The song is ok.. it's a catchy dance song and all but her performance tonight was terrible. I just blogged about it myself.

confessing7girl said...

@gerri:yeah the performance.... i just am lost for words!! Boring is all i can call it!!